Maksimum antal varer på tøjstande (50 stk.)

Vi begrænser antallet af aktive varer til 50 stk. på tøjstande.

Tiltaget skal sikre, at standene er indbydende og overskuelige, hvilket er til glæde for både kunder, nabostande og når vi i Lidkøb rydder op.
Desuden vil det sikre:

En flottere butik for besøgende. Vi tror det vil skabe ekstra salg.

Bedre orden, og mulighed for at tøj kan hænges tilbage på plads.

Mere styr på aktive varer. Vi skal bruge dette til en kommende webshop. Glæd jer!

Sælger du en vare kan du skrive en ekstra vare ind.

Du kan altid have 50 varer på standen.

Se mere i vores Q&A nederst på siden. 

Dette er et nyt tiltag og vi vil løbende evaluere på den. Er der nogle uhensigtsmæssigheder, så må du meget gerne sige det til personalet eller skrive en mail til info@lidkob.dk, så skal vi selvfølgelig vurdere og løse det.

Sådan ser vareregistreringen ud

Sådan ændrer du status

Tilføjelse af varer

Spørgsmål og svar

Jeg har været sælger i lang tid, har mange varer på standen og dette er lidt uoverskueligt, hvad gør jeg?

Bare rolig, vi skal nok hjælpe dig på vej 🙂

Vi ved godt at det kan være lidt uoverskueligt, så der vil vi komme dig til undsætning. For dig som længerevarende sælger gør vi således:

  1. Vi sætter et maks. antal varer, så du ikke bliver blokeret indtil nedenstående punkter er klaret.
  2. Vi markerer alle varer som hjemtaget, for dernæst at gennemgå din stand, vare-for-vare og markere de ting du har på standen som aktive. I nogle tilfælde vil vi lave en ny booking, så alle de gamle varer forsvinder.
  3. Dernæst sætter vi begrænsningen til som hos alle andre.
Jeg har 70 varer på standen, hvad så nu?

Hvis du har 70 varer på standen, så vurderer vi den til at være for fyldt. Derfor vil det indtil at du har fået solgt min. 20 varer ikke være muligt at indtaste flere.

Dette er en ny funktion og vi vil også løbende evaluere på det. Er der nogle uhensigtsmæssigheder, så må du meget gerne sige det til personalet eller skrive en mail til info@lidkob.dk, så skal vi selvfølgelig kigge på det.

 

50 varer, det er slet ikke nok og ikke hvad jeg lejede standen til, det er da en klar forringelse af mine vilkår?

Vi har i vores forretningsbetingelser i årevis skrevet at der skal være plads til at “bladre i tøjet”, samt anbefalet maksimalt 40 varer på bøjlestangen. Med den ny grænse er der plads til dette, samt ekstra dele oppe og nede. Vi gør dette for at få en bedre butik der også kommer til at omsætte mere, hvilket forbedrer dine vilkår.

Dette er en ny funktion og vi vil også løbende evaluere på det. Er der nogle uhensigtsmæssigheder, så må du meget gerne sige det til personalet eller skrive en mail til info@lidkob.dk, så skal vi selvfølgelig kigge på det.

Jeg vil gerne skifte ud i det jeg sælger. Hvad gør jeg?

I det tilfælde at du vil skifte ud i hvad du sælger, skal du markere varen som “hjemtaget”. Dette vil gøre at man kan skrive en ekstra vare ind.
Når man tjekker ud, så vil alle varer automatisk blive markeret som hjemtaget.

Hvorfor sætter I højere kommissionsprocent på hjemtagede varer?

Det gør vi desværre, fordi der er flere der har udnyttet systemet lidt, fx. ved bredt at fordele en lang række af varer ved udtjek på andres stande. Det giver altså meget mere arbejde, irriterede nye sælgere mm.

Med det nye system er der mulighed for at indtaste flere varer ind ved salg eller at markere at man har taget varen hjem. Hvis varen er taget hjem, så kan den ikke sælges. En højere kommissionsprocent er et incitament til at man tager varen hjem og ikke umiddelbart tildeler sig mere plads på standen eller i butikken. 

Vil det ikke påvirke salget negativt?

Vi er meget optaget af at gøre alt for at I sælgere kan sælge mest muligt. Dette initiativ skal gøre butikken mere indbydende og sikre et højere gennemsnitssalg. Og vi er ret sikre på at det kommer til at virke, ellers må vi justere til.