Spørgsmål og svar

Hvornår overtager jeg standen?

Du overtager standen en time før lukketid, dagen før den først angivne dag i lejeperioden. Du skal have fjernet dine varer to timer inden lukketid på lejeperiodens sidste dag.

Hvordan fungerer prismærkning?

For at gøre det nemt for dig, kan du prismærke alle dine varer hjemmefra. Når du har booket din stand online, kan du logge ind på Mit Lidkøb, hvor du kan registrere alle dine varer med en tilhørende pris. Når lejeperioden starter, henvender du dig i kassen og vi printer alle dine prismærker. Herefter kan du gøre din stand salgsklar. Det er let og enkelt.

Beskriv dine varer grundigt:

  • Farve, mærke, kendetegn og størrelse.
  • Eksempel: Grøn Molo T-shirt med biler str. 2 år
  • Pris skrives i hele tal. Bemærk, man kan ikke slette en indskrevet vare, skriv en ny i stedet.
  • En god beskrivelse på alle varer (i høj grad også de billige) giver en bedre sikring mod ombytning af mærker og gør at vi lettere kan identificere varerne hvis mærket falder af. Du kan også lettere se hvad der bliver solgt.
  • Systemet gemmer automatisk, når du har trykket ”tilføj vare”.
  • Start med at oprette et overskueligt antal varer – du kan fylde nye varer på din reol gratis i hele leje perioden.

Vær realistisk når du prissætter dine varer. Sælg dine varer til priser du selv ville betale.

Skal jeg tage mine egne bøjler med?

Nej, vi har mange forskellige typer bøjler der dækker alle behov, så det behøves du ikke.

Hvad er inkluderet i standlejen?
Udover at kunne sælge fra standen i den angivne uge, er der en række ting inkluderet i lejen. Vi stiller bøjler, manillamærker (prismærker), tekstilpistol og alarmer til rådighed når du skal gøre din stand salgsklar. Derudover har du også mulighed for at se dit daglige salg på Mit Lidkøb.
Jeg kan ikke logge ind, hvad gør jeg?
  1. Gå ind på Mit Lidkøb
  2. Tryk ”opret dig”
  3. Skriv herefter din din e-mail ( det skal være den samme som ved booking)
  4. Vælg et password.

Glemmer man at trykke “opret dig” kan man ikke oprettes. Hvis ovenstående ikke virker, kontakt os da og vi vil hjælpe.

Hvad hvis jeg fortryder min booking?

Hvis du fortryder din booking 14 dage og mere fra din lejestart, betaler vi straks pengene tilbage.
Hvis du booker inden for 14 dage fra lejestart fraskriver du dig din ret til at fortryde.
Har du problemer med tidspunktet for din booking bedes du ringe til os.

Hvilke kort tager I?
Ved vores online booking modtager vi Visa/Dankort, Visa, Visa Electron, MasterCard og Maestro
Kan jeg bestille flere reoler?
Det kan du tro du kan! Du kan tilmed vælge flere forskellige typer reoler. Hvis du skal booke flere typer tilføjer du blot disse inden du registrerer dig videre.
Hvornår betaler jeg for standen?
Ved reservation betaler du for din stand. Vi anbefaler mindst to ugers varighed. Ved eventuel forlængelse kan du blive nødt til at skifte reol og derved også skulle påsætte nye prismærker.
Må jeg kun have børneting på min børnestand?

Det gavner dit salg, at køberne får et godt overblik, når de handler. Derfor henstiller vi til, at børnestande alene har børnerelaterede varer.
Såfremt du har et miks, kan du købe en Home Reol, men vær opmærksom på at børneting sælger langt bedre i børneafdelingen.

Hvornår modtager jeg mine penge?

Vi udbetaler al salg to gange om måneden. Salg der er foretaget fra d. 1-15. i måneden bliver udbetalt d. 30. i samme måned, mens salg fra den 16. til slut måneden vil blive udbetalt d. 15. i den efterfølgende måned.